Thursday, February 9, 2012

Nasi

Kenapa tiba-tiba je tajuk entry hari ni nasi??? Sebab perut saya tengah lapar. hehehe. Saya kalau satu hari tak makan nasi. Perut memang tak akan tenang. Mulalah otak tak boleh nak proses apa-apa dan tak boleh nk fikir apa-apa pun. Yang paling dasyat. Study pun dah tak masuk dalam otak dah. Perut duk cakap 'aku lapar la'. Pastu, kalau lapar. Mula lah mengarut nak makan macam-macam. Nampak gayanya, memang tak boleh nak diet la. 

Diet??? Mulut je cakap nak diet. Kalau nampak makanan, mulalah tak ingat yang dah janji nak diet. hehehe. Tapi menurut nasihat kawan saya a.k.a Dr. Ain. Dia suggest kat saya supaya jangan diet. Kenapa??? Sebab BMI saya dah balance dah. Kalau diet nanti tak capai BMI yang secukupnya plak. Tapi terasa kegemukan diri ini. huhuhu.

Bila lapar, teringin je nak makan McD ke, KFC ke... Aishhhhhhhhhhhh!!! Mulalah melalut nak makan benda-benda yang heavy. hehehe.

Okay dah cukup membebel untuk hari ni. Nak balik plak. Balik masak. Macam ada husband la plak balik masak. hahaha. tak de husband pun kena masak okay... Untuk perut kesayangan ku. muahahahahaha. Gastrik dah mai dah ni. huhuhu...

Okay ...... Byeeeeeee ............

muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

p/s: Nasi goreng + telur mata... nyummmmmmmmmm

2 comments:

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria