Tuesday, December 13, 2011

My First Conference - Part I

Forget about sad story, just open new book..... (*__^)..... Okay, hari ni bukan nak cerita pasal hati sedih ke apa ke. Hari ni just nak cerita yang saya akan pergi conference pada 20.12.2011 and 21.12.2011 kat JOHOR. Bunyinya macam la excited sangat. Tapi takut sebenarnya. Dah lama tak present kat depan. hohoho. Lately busy buat paper. Tapi takde la buzy sangat but quite stress. Hidup pun dah diselubungi FUZZY dah...hehehe. Semakin banyak dibaca, semakin banyak pula yang aku tak faham. Semakin diselidik. Semakin 'Fuzzy' pula. hehehe.

Actually, minggu lepas lagi aku dah siapkan paper. Tapi ada yang kena touch up sikit kasi lagi cunnnnn. hehehe. Ni dia aku punya paper before di 'touch up'.


Clear tak??? Nampak tak??? P. Ramlee kata kalau tak nampak pendek umur. hehehe.. Lepas bertungkus lumus buat correction and touch up and segala bagailah. Dapatlah hasilnya. Fuhhhhh!!! Puas hati jugalah. Walaupun.................???? hehe... My First Conference, mestilah ada kekurangan kannnnnn. (*___^)


Sebenarnya lah kannnnnnnn... Sebenarnya.... Sebenarnya.... hehehe.. apa banyak sebenarnya lah....Sebenarnya tak sabar nak pergi Johor. Last pergi Johor masa form 3. Dah 9 tahun. wowwwww!!! lamanya. Okay dah. Malas nak mengarut dah. Nanti sampai Johor then saya tangkap gambar banyak-banyak ek. Lepas tu saya upload. Tunguuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

p/s : Berdebar-debar.

No comments:

Post a Comment

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria