Wednesday, December 28, 2011

My First Conference - Part III

Wahhhh.. Tak tau nak kata ape... 2,3 hari ni duk melaghokan diri... Tesis tak tau kemana. Konon nk mereleasekan tension la. hehe.. Nak share sikit gambar masa conference kat Johor minggu lepas. Tapi time makan lah saat yg paling tak boleh lupa. hehehehe. Saya ni da memang food lover. So, bila tengok makanan yang banyak dan bermacam-macam ni. Mulalah mata terbeliak. hehehe... Kalaulah Pqah ada bersama, mesti lagi mangtop makan. hehehe...
Dinner


2 gambar masa dinner. Nak tengok tak muka saya yang confident masa present. cupppppppp... Macam la confident sangat. Poyo je lebih. hehehe.........

Muka cuak b4 present
Okay... Sebelum present, kena isi perut penuh2 dulu. Barulah bleh concentrate. hahaha.. Alasan tak leh blah kan.

Makan pagi
Sikit je kan saya makan. hehe. Jangan tertipu. Sebenarnya sebelum p Thistle Hotel hari 2, kawan saya a.k.a my twins dah msk sdp2. Ketam masak pedas lagi. Wow, sedaaaappppp sangat2 sampai lupa nk snap pics. hehehe. Nak kenal tak my twins??? Ni dia, agak2 sama tak muka saya ngan dia??? 




Okay, tak samakan. hehehe... Masa sekolah dulu ramai orang tnya kitaorang ni kembar ke. Sebenarnya kami kawan dari kecik lagi. Rumah kitaorng dekat sangat2. hehehehe. Dah, ni nak tunjuk pics masa present plak. Tadaaaaaaa...............................................

Macam2 expression wajah... (^__^)
Confident tak??? taaaakkkk??? okay fine........huhuhu.....

to be continueeeeeee.......................................................(^_______^)



No comments:

Post a Comment

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria