Sunday, September 21, 2014

GLA Complex

Assalamualaikum dan Selamat petang

Apa itu GLA? GLA adalah Gamma-linolenic Acid. Kebiasaannya, GLA kita peroleh daripada Evening Primrose Oil (EPO). Tetapi, bezanya GLA Complex adalah diekstrak daripada borage yang mana dua kali ganda lebih daripada GLA yang terdapat di dalam EPO.

Borage 3 kali lebih dari segi biovailabiliti dan 3 kali lebih berkesan daripada EPO.

GLA Complex Shaklee ini mengandungi 300mg GLA yang merupakan sumber terbaik omega 6. Digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilan.

Oleh sebab itulah GLA Complex daripada Shaklee ni sangat berbeza berbanding dengan sumber GLA yang lain. Hasil gabungan tersebut memberikan kesan yang sangat optimum.

Terdapat pelbagai kebaikan yang diperoleh daripada pengambilan GLA Complex ni. Ianya bukan sahaja baik untuk wanita, juga sangat bagus untuk lelaki.

Jom lihat kebaikan GLA Complex :




Banyak sangatkan kelebihan GLA Complex ni. Baik untuk lelaki dan juga wanita. Bagi wanita yang ingin mendapatkan zuriat, GLA Complex ni dapat membantu. InsyaAllah, dengan izinNya. Kita usaha, Allah yang memberi rezeki. Usaha itu penting.

GLA Complex ini juga bagus untuk meringankan kebas urat saraf dan juga melegakan kelesuan. Banyak lagilah kelebihan GLA Complex ni. Sangat puas hati. :)

Untuk order, boleh terus order menggunakan eSell ataupun terus hubungi saya.

Untuk keterangan yang lebih lanjut juga untuk pertanyaan, boleh hubungi saya. 

whatsapp/wechat/sms:

Min - 0139749651
SID - 1105786
min.healthbeautyline@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria