Wednesday, January 9, 2013

2nd Conference : SKSM20


Simposium Kebangsaan Sains Matematik ke-20

Pada 18 - 20 Disember 2012 lepas saya attend conference yang bertempat di Palm Garden Hotel, IOI Resort di Putrajaya. Di sinilah tempat untuk berjumpa Mathematicians. Mendengar pendapat dan kajian masing-masing. Seronok bila attend event macam ni. Dapat menguatkan lagi semangat dalam menyiapkan tesis. 

Alhamdulillah conference berjalan dengan lancar. Saya pun present dengan lancar (iyo lettew). Saya present sesi petang pada hari pertama. Quite sedih sebab masa present tak ramai yang ada dalam hall tu. Dalam 4 orang je. Tapi surprisingly, lepas present ada lecturer dari UMT dan UKM. Seriously, masa present saya hanya fokus pada audience yang berada sebelah kanan saya je. Memang tak pandang pun audience sebelah kiri sebab masa saya nak start cakap tu, memang tak ada orang sebelah kiri. So, saya just fokus audience sebelah kanan. Selesai present, lecturer dari UMT sendiri yang bertanyakan soalan. Memang masa tu terkejut sebab memang dari awal fikir sebelah kiri tak ada orang. hehehe. Tapi ok lah, bagi cadangan for my research. 

^__*
Selalunya kalau pergi conference, habis je sesi saya present saya dah tak join seminar tu. Tapi hari tu memang full tiga hari duk kat sana. Cari-cari jugalah tajuk yang berkaitan dengan fuzzy dalam buku abstrak tu. Tapi, tak ramai yang buat pasal fuzzy. Kebanyakan yang buat fuzzy dari UMT. Ramai juga students UMT yang join. Sempatlah snap pics together kat banner SKSM tu kan.

Antara yang present @SKSM20

Antara yang join. 
Kalau pergi seminar tak sah lah kan kalau tak try and comment pasal makanan. Hahahaa.. Ni dia nak tunjuk apa yang kami makan sepanjang join seminar ni.

Sedapppppp!!!

Dessert... Nyummiessssttt

K Byeeeee.....

p/s : Ambil mood nak siapkan Tesis....



4 comments:

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria