Wednesday, May 18, 2011

Misteri....

Sebenarnya aku dah mengantuk sangat-sangat ni. Tapi paksa jugak diri. Hahaha.. Tapi aku tengah pelik bin ajaib ni. Aku tengah cari short pant aku. Pelik betul. Tadi aku nampak ada kat dalam bilik ni je. Then aku cari punya lah cari. Geledah dalam almari, cari bawah katil(macam la katil aku tu ada space bawah..hahahaha). Pelikkan??? Hah, satu lagi seluar panjang aku warna merah pun tak ada. Takkanlah seluar tue boleh jalan sendiri kut. Musykil dan teramat-amatlah musykil.

Aishhhhhhhhhh. Aku yakin memang short pant tue aku letak dalam bilik ni. Tak puas hati betullah macam ni. Aigoooooo.... Where are you????(sekali short pant tue jawab boleh pengsan aku. hahaha). Tapi seriously memang tak puas hati selagi tak jumpa. Segenap ceruk dah aku cari. Batang hidung pun tak nampak. Manalah dia menyorok. Menyorok atau ada orang yang sorokkan. Aishhhhhh. Musykil. Ajaib. Pelik.

No comments:

Post a Comment

 

All rights reserved to Health & Beauty is Priority © | Design by !Aini Zakaria